UEFA Avrupa Ligi 2. Tur maçında deplasmanda Liverpool'a 1-0 yenilen Beşiktaş'ta Olcay Şahan ve Cenk Gönen maç sonrası açıklamalarda bulundu.
OLCAY "İKİNCİ MAÇTA TURU GEÇECEĞİMİZE İNANIYORUZ"
"Maçın çok güzel olduğunu düşünüyorum.
İki takım da güzel bir performans gösterdi. Kaçırdığımız pozisyonlar vardı. İkinci yarıda Liverpool biraz daha baskılı oynadı. Bu yarıda biraz
kopukluk oldu bizim açımızdan. Genel olarak iyi bir performans gösterdiğimizi düşünüyorum. Gol pozisyonları yarattık. 1-0 mağlup olduk ama İstanbul'da
şansımızın büyük olduğunu düşünüyorum. Olimpiyat Stadı'nda taraftarımızın desteği ile turu atlayacağımıza inanıyoruz."
CENK "HER FUTBOLCUNUN BU SAHADA BİR ANISININ OLMASINI
İSTERİM"
"Güçlü bir rakibe karşı iyi ve disiplinli oynadık. Yakaladığımız birkaç pozisyonu değerlendirebilseydik oyun içindeki enerjimiz
artacaktı. İkinci yarı rakip daha iyi görünmesine rağmen biz hep oyunun içinde kaldık. Maalesef son anda yapılan bir konsantrasyon hatasından dolayı
1-0 mağlup olduk. İstanbul'daki maçta seyircimizle beraber turu geçeceğimize inanıyorum. Bugün burada güzel bir atmosfer vardı. Her futbolcunun bu
sahada bir anısının olmasını isterim. Bizim de arkamızda güzel bir anı bıraktığımızı düşünüyorum. Ama maalesef skor keşke bu şekilde olmasaydı. En
azından çok da dezavantajlı bir skorla dönmüyoruz. İstanbul'da seyircimizle terimizin son damlasına kadar mücadele edip turu geçmek istiyoruz."

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!















