Futbol Takımımız’ın kaptanı İbrahim Toraman, Acıbadem Fulya Hastanesi Sporcu Sağlığı Merkezi’nde kontrolden geçti.
Acıbadem Fulya Hastanesi
Sporcu Sağlığı Merkezi’nde bir dizi kontrolden geçirilen oyuncumuzda herhangi bir sağlık problemine rastlanmadı.
Sağlık kontrolü
sonrasında BJK TV’ye yeni sezon hakkında değerlendirmelerde bulunan Toraman, yeni sezonun camiamız için hayırlı geçmesi dileğinde bulundu.
Camiamıza yakışır bir takım olmak için ellerinden geleni yapacaklarını belirten tecrübeli oyuncumuz şunları söyledi:
“İnşallah
sakatlıkların olmadığı bir sezon geçiririz. Yeni transferler takımda bulunan oyuncularla iyi bir hazırlık dönemi geçirmek için çalışmalara
başlayacağız. Takıma daha iyi hizmet etmek daha çok katkıda bulunmak istiyorum. Önümüzdeki iki yıllık süreçte genç oyunculara tecrübemi aktarmayı
hedefliyorum. Slaven Bilic’in gelmesiyle yeni bir heyecan oluştu. İnanıyorum ki kısa zamanda takımı tanıyacak ve kendi oyun anlayışını bize
aşılayacaktır. Beşiktaş camiasını ve taraftarını mutlu edecek bir takım oluşturacağına inanıyorum.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!



























