Beşiktaş'ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah-beyazlı takım ile ilgili yorumlarda bulundu.
"GEDSON'UN GİDİŞİ DOĞRU OLMADI"
Ekol Sports'a konuşan Çebi, "Gedson Fernandes'i siz getirmiştiniz. Gidişini doğru buluyor musunuz?" sorusuna "Futbol bu. Onu yapan yöneticilere sormak lazım. Bana göre doğru olmadı ama yapanın da kendine göre bir doğruluğu vardır herhalde. Bir bildiği vardır." yanıtını verdi.
"İYİ BİR HOCAMIZ VAR"
Çebi, "Sergen Yalçın'ın performansını nasıl buluyorsunuz" sorusuna da, "İyi olacak inşallah. Hocamız kuvvetli ve iyi bir hoca" şeklinde cevap verdi.
"BEŞİKTAŞ TOPARLAYACAK"
Son olarak "Sizce Beşiktaş toparlar mı?" sorusuna yanıt veren Çebi, "Tabii ki toparlayacak, neden toparlamasın?" ifadelerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınGedson Fernandes'in gidişini doğru buluyor musunuz?
— Sporx (@sporx) October 19, 2025
Ahmet Nur Çebi: "Bana göre doğru olmadı." pic.twitter.com/s6FbOrCMyB

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

















