Beşiktaş -Fenerbahçe ve Galatasaray-Kasımpaşa arasında oynanan Spor Toto Süper Lig 8. hafta maçlarında kurallara aykırı hareket eden 60 taraftar hakkında ''6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanuna Muhalefet'' suçundan işlem yapılarak, ''seyirden men'' cezası verildi.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, 2 Kasım Pazar günü Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan derbide, Spor Güvenliği Şube Müdürlüğü görevlilerinin denetim yaptığı bildirildi.
Denetimlerde, spor alanlarına usulsüz şekilde seyirci girişi yapan 27 kişi, spor alanına alkollü giren ve kolluk görevlilerinin uyarılarına rağmen çıkmayan 2 kişi, spor alanlarına yasak madde sokan 6 kişi, spor alanına usulsüz giren ve taşkınlık yapan 1 kişi, spor alanında yasak alanlara giren 1 kişi, görevli memuru engelleyen ve hakaret eden 3 kişi olmak üzere toplam 40 taraftar hakkında işlem yapıldığı kaydedildi.
Türk Telekom Arena Stadı'nda 31 Ekim Cuma günü oynanan Galatasaray-Kasımpaşa müsabakasında yapılan denetimlerde ise spor alanlarına usulsüz seyirci girişi yapan 19 kişi ve spor alanlarına yasak madde sokan 1 kişi olmak üzere toplam 20 taraftar hakkında işlem yapıldığı belirtildi.
Açıklamada, ''6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin
Önlenmesine Dair Kanuna Muhalefet'' suçundan işlem yapılan 60 kişi hakkında, ''spor müsabakalarını seyirden men'' tedbiri uygulandığı bildirildi.

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



















