2 isme fırça geldi!
Slaven Bilic, Türkiye Kupası'nda 2-1'lik sonuçla kaybettikleri Adana Demirspor mücadelesinin ardından oyuncularına uyarılarda bulundu.
Kaynak : Fanatik
Beşiktaşımızın deneyimli teknik adamı Slaven Bilic, Türkiye Kupası’nda 2-1’lik sonuçla kaybettikleri Adana Demirspor mücadelesinin ardından oyuncularına uyarılarda bulundu.
Yapılan takım çalışması öncesinde bu karşılaşmada stoper bölgesinde görev yapan Ersan Gülüm ve Atınç Nukan’la görüşen Hırvat hocanın, özellikle yenilen ikinci gol nedeniyle kızgın olduğu öğrenildi. Bilic, “Kalemizde gördüğümüz aptalca gollerin ardından TürkiyeKupası’nda ikinci mağlubiyetimizi aldık. Yoğun bir maç trafiğimiz var. Bundan dolayı yorgun düşmemiz normal ancak böylesine basit, sıradan goller yememeliyiz” diyerek tepkisini dile getirdi.
Bu iki ismin ise hocalarına hak verdiği ve sıradaki maçlarda daha dikkatli davranacaklarını söyledikleri bildirildi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınEn çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif
En çok yorumlanan haberler


















