Erkekler Hentbol Spor Toto Türkiye Kupası final maçında Rainbow Kayserispor'u 40-25 mağlup eden Beşiktaş Mogaz'da oyuncular maçtan sonra açıklamalarda bulundu:
İbrahim Demir: Uzun bir süreci tamamladık. Hedefimiz Türkiye Kupası’nı kazanmaktı ve bunu başardık.
Elinden gelenin en iyisini yapan takım arkadaşlarımı gönülden kutluyorum.
Yunus Özmusul: Sezona 3 hedefle başlamıştık. 2
hedefimizi tamamladık ve sırada lig şampiyonluğu var. Türkiye Kupası’ndaki galibiyetten dolayı tüm arkadaşlarımı kutluyorum.
Uğur
Çoban: Türkiye Kupası’nı kazandığımız için çok mutluyuz. Desteklerini bir saniye bile esirgemeyen tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyorum.
Volkan Çalışkan: Türkiye Kupası’nı kazandığımız için mutluyuz. Sıradaki hedefimiz lig kupasını kazanmak. Desteklerinden
dolayı taraftarımıza ve tüm emeklerinde dolayı takım arkadaşlarımı kutluyorum.
Ozan Arifoğlu: Türkiye Kupası’nı
kazandığımız için mutluyuz. Önümüzde lig şampiyonluğu var. Tamamen şampiyonluğa odaklandık.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















