Türkiye İş Bankası Satranç Ligi’nde bitime bir tur kala şampiyonluğunu ilan eden Takımımız, kupasını aldı.
Denizli Dedeman Park Otel’de
düzenlenen törene, Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Ahmet İbanoğlu, Pamukkale Üniversitesi Genel Sekreteri Prof.Dr.Kenan Çoyan, Türkiye Satranç
Federasyonu Başkanı Gülkız Tulay, Başkan Vekili Prof.Dr.Yusuf Doğruer, Yönetim Kurulu Üyeleri Doç.Dr.Selçuk Haşıloğlu, İbrahim Şencan, Nihal Duman,
kulüp temsilcileri ve sporcular katıldılar.
Başkan Tulay, yaptığı konuşmada ‘’Ülkemizin dört bir yanından gelerek konuğumuz olan ve onüç
gün boyunca burada çekişmeli bir mücadele sergileyen onüç güzide kulübümüzle birlikte ligin son dakikasına kadar yaşanan heyecanın sonuna geldik.
Türkiye İş Bankası Satranç Ligi’nde şampiyon olarak federasyonumuzun olanaklarıyla Avrupa Kulüpler Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek olan
kulübümüzü, Beşiktaş Jimnastik Kulübü’nü tebrik ediyor, şimdiden başarılar diliyorum. Onüç gün boyunca iyi bir takım ruhu içerisinde burada büyük
mücadele veren tüm sporcularımızı onlara destek olan tüm kulüp yöneticilerimizi de yürekten kutlayarak, başarılarının devamını diliyorum’’ dedi.
Takımımız şampiyonluk kupasını Türkiye Satranç Federasyonu Başkanı Gülkız Tulay’dan aldı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!















