Bu haberi yazdır
Delgado özür diledi!
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Delgado özür diledi!
Beşiktaş'ın, Sivasspor ile oynadığı Turkcell Süper Lig maçının ardından, BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki kampı terk eden Arjantinli futbolcu Matias Emilio Delgado, bu hareketinden dolayı takım arkadaşlarından özür diledi. Delgado'nun, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde takım arkadaşlarıyla bir toplantı yaptığı ve özür dilediği öğrenildi. Çocuğu rahatsız olduğu için kampı terk etmek zorunda kaldığını anlatan Delgado'nun, ''Yapmamam gereken hareketti, bundan dolayı hepinizden özür diliyorum'' dediği, takım arkadaşlarının da Arjantinli futbolcunun özrünü kabul ettikleri bildirildi. Delgado ve takım arkadaşlarının daha sonra Fenerbahçe maçıyla ilgili konuştukları ve bu karşılaşmayı kazanmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledikleri öğrenildi.

Kampı terk ettiği için yönetimin kendisine verdiği para cezasını saygıyla karşıladığını ifade eden Delgado'nun, Fenerbahçe maçı için, ''Çok iyi bir çalışma dönemi geçirip Fenerbahçe'yi yenmek istiyoruz. Bu maçın önemini ben ve arkadaşlarım çok iyi biliyor. Hafta sonunda elimizden geleni yapıp, taraftarımızı sevindirmek istiyoruz'' dediği kaydedildi.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler