"Canınız sağ olsun"
Beşiktaşımız, Süper Kupa maçı sonrası takım halinde Nevzat Demir Tesisleri'ne gitti. Teknik direktörümüz Mustafa Denizli'nin maçın ardından oyuncuları ile tesislerde yaklaşık 20 dakika süren bir toplantı yaptığı öğrenildi.
Kaynak : Karakartal ve AA
Denizli oyuncularına şunları söyledi:
"Kupayı kazanarak lige moralli bir şekilde girmeyi hepimiz isterdik ama olmadı. Kupayı kazanmaktan çok oynadığınız futbol ve mücadele gücümüzün ne kadar olacağı beni daha çok ilgilendiriyordu. Maçın bazı bölümlerinde basit hatalar yaptık ve mağlubeyiet bu basit hataların sonucunda geldi. Bu mağlubiyet iyi bir uyarı oldu. Hatalarınızı en alt düzeye indirmelisiniz. Ben morelinizi bozmanızı istemiyorum. Hepinizin canı sağ olsun. Kupayı kazanamamak çok önemli değil ama hatalarımızı en alt düzeye indirmezsek ligte sıkıntı yaşabiliriz".Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler


















