Denizli, "Ligde genel bir durumu değerlendirdiğin zaman iyiye yakın bir hafta olduğunu görüyoruz. Genel değerlendirmek gerekirse de kötünün iyisi" şeklinde konuştu.
Deneyimli teknik adam, Sivasspor'un golünün ardından beraberlik golünü atmalarıyla ilgili de, "Futbolda böyledir. Futbolun gol sonrası 5 dakikalık bölümü aşağı yukarı gollerin %80'inin yapıldıgı bölümdür. Ya atan ikinciyi atar, ya da yersin. Gol sonrası bölümler en tehlikelilerdir. Güzel gol attık. Tello çok mükemmel bir gol attı. Zaten sol ayağıyla bu topları iyi kullanan bir futbolcu" dedi.
Denizli son olarak, "Neticede buradan sevinçli de ayrılmıyoruz üzüntülü de ayrılmıyoruz. Güzel bir futbol gecesiydi. İki takımın da kaybetmemeyi düşünerek emniyetler alması normal karşılanacak bir durumdu. Ligin bitimine 9 hafta var. Ben genel olarak takımımdan memnunum" diyerek sözlerini noktaladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

















