Gençlerbirliği karşılaşması için Başkent'e kafileyle gitmeyen, son yönetim kurulu toplantısına da katılmayan ikiliden dün önce Yıldırım Demirören futbol şube başkanlığını bıraktığını duyurdu. Ardından da Kıvanç Oktay, Tesisler Komitesi Başkanlığı ve Futbol Komitesi Üyeliği görevlerinden ayrıldığını açıkladı. Demirören, Başkan Serdar Bilgili ile görüştükten sonra, Beşiktaş'ın yararını düşünerek, istifa etmeyi uygun bulduğunu ifade etti.
Yıldırım Demirören, "Yönetimde görev almanın, bazı egoları tatmin aracı olmadığını, bilakis omuzlara büyük sorumluluklar yüklediğine inanıyorum. Bugüne kadar en iyisini yapmaya çalıştım, önümüzde Beşiktaşımız'a hizmet için çok zaman olduğu muhakkaktır" dedi. Kıvanç Oktay ise, "son günlerde meydana gelen düşündürücü ve üzücü olaylar karşısında bugüne kadar suskunluğunu muhafaza etmesinin, acizlikten kaynaklanmadığına" işaret etti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















