Beşiktaşımızın penaltı isyanı!
Beşiktaşımızın Trabzonspor ile oynadığı mücadelede tartışmalı bir pozisyon yaşandı.
Beşiktaşımızın Trabzonspor ile karşı karşıya geldiği erteleme maçında siyah-beyazlı taraftarlarımızı isyan ettiren bir pozisyon yaşandı.
Karşılaşmanın 12. dakikasında defansın hatasını değerlendirerek topu kazanan Mario Gomez, boş kaleye doğru topu göndermek istedi. Ancak Mustafa Yumlu yerde son bir müdahale yaptı ve topu kaleye gitmeden engelledi. Beşiktaşlı oyuncular pozisyonun elle kesildiğini belirterek penaltı itirazlarında bulundu.
Maçın hakemi Bülent Yıldırım itirazlara aldırış etmedi ve oyunu devam ettirdi.
BEŞİKTAŞ SOSYAL
MEDYADAN TEPKİ GÖSTERDİ
Beşiktaş'ın resmi Twitter hesabı, pozisyonun fotoğrafları ile birlikte "Yorumsuz" mesajıyla bir tweet attı
ve pozisyona tepki gösterdi.
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler
















