Sovetov maçında güzel oyununu bir gol ve bir asist ile süsleyen
Sergen Yalçın maçtan sonra yaptığı açıklamada, "Beni en çok sevindiren tribünlerin bizi bağrına basmasıydı" dedi. "Taraftarın maç öncesi tüm
futbolcuları tribünlere çağırmasının gecenin en güzel olayıydı" diye konuşan Sergen, Teknik Direktör Tigana’nın da kendilerini çok iyi motive ettiğini
söyledi. Bir gazetecinin, "Bu gece şov yaptın, ne diyorsun" sorusuna esprili bir yanıt veren Sergen, "Ben her zamanki gibi oynadım, yani bu benim
normal oyunum. Şov diye abartmayın ve beni gaza getirmeyin" dedi. Öte yandanmaç öncesi taraftarların ’Sergen-Tümer el ele’ tezahüratlarına yanıt veren
Sergen ve Tümer, el ele tribünlere giderek taraftarlarını selamladı ve sevgi gösterisini karşılıksız bırakmadı.

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi



















