BKT Avrupa Kupası B Grubu'nun 17. haftasında iki Türk ekibini karşı karşıya getiren maçta Beşiktaş GAİN, konuk ettiği Türk Telekom'u 91-81 yenerek çeyrek finale yükselmeyi garantiledi.
Bu sonuçla ilk iki sırayı da garantileyen siyah-beyazlılar, 12. galibiyetini elde etti. Türk Telekom ise 6. yenilgisini yaşadı.
Türk Telekom, karşılaşmanın ilk çeyreğini 23-19 önde bitirirken Beşiktaş GAİN, ikinci periyotta üstünlüğü eline aldı ve devre arasına 43-38 üstün girdi.
İkinci yarıyada üstün oyununu sürdüren siyah-beyazlılar, final periyoduna 68-60 önde gitti. Müsabakanın son çeyreği çekişmeli bir oyuna sahne olurken Beşiktaş, farkın kapanmasına izin vermedi ve maçı da 91-81 kazandı.
Türk Telekom karşısında ikili averajı da elde eden siyah-beyazlılar, organizasyonda sahasında 9'da 9 yapmayı başardı. Türk Telekom da deplasmanda 3. yenilgisini yaşadı.
Salon: Beşiktaş GAİN Spor Kompleksi
Hakemler: Damir Javor (Slovenya), Gentian Cici (Arnavutluk), Dragan
Porobic (Bosna Hersek)
Beşiktaş GAİN: Berk İbrahim Uğurlu 6, Mathews 12, Lemar 12, Morgan 7, Zizic 12, Dotson 22, Anthony Brown
7, Thomas 6, Kamagate 1, Sertaç Şanlı, Yiğit Arslan 6
Türk Telekom: Smith 19, Doğuş Özdemiroğlu 5, Trifunovic 8, Bankston 4,
Usher 9, Devoe 8, Alexander 16, Simonovic, Allman 12, Ata Kahraman, Berkan Durmaz
1. Periyot: 19-23
Devre: 43-38
3. Periyot: 68-60

Manchester City'den Elliot Anderson için 92.5 milyon euro'luk hazırlık!

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Michael Olise için Real Madrid yanıtı!

Juventus'ta yeni rota Emiliano Martinez

Fiorentina'da Fabio Grosso dönemi

Lille'de Olivier Giroud ile devam kararı

Fulham'da Raul Jimenez'e veda karar

İşte Jose Mourinho'nun transfer planları

Divock Origi'dan futbola veda kararı

Inter'den Galatasaray'a transfer mesajı: Nicolo Barella


















