Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi final serisi 4. maçında Fenerbahçe Beko, deplasmanda Beşiktaş Fibabanka'yı 91-87 mağlup etti ve seride 3-1 öne geçti.
İKİ BAŞKAN MAÇI BİRLİKTE İZLEDİ
Mücadeleyi, iki takımın başkanı birlikte izledi. Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı
ve Fenerbahçe Başkan Ali Koç, maçı saha kenarından takip etti.
MAÇ SONU KAVGA ÇIKTI
Derbinin son saniyelerinde salonda bir gerginlik çıktı. Siyah-beyazlı taraftarların küfürlü tezahüratının ardından Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, saha kenarından hızlı adımlarla yöneticilerin bulunduğu locaya doğru yöneldi.
SERDAL ADALI SAKİNLEŞTİRMEYE ÇALIŞTI
Locada bulunan Fenerbahçeli yöneticilerle Beşiktaşlı taraftarlar arasında tartışma yaşandı. Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı ile yöneticiler, locaya çıkarak taraftarları sakinleştirmeye çalıştı.
MAÇ SONU DA DEVAM ETTİ
Mücadelenin ardından bir süre daha devam eden olaylar, emniyet güçlerinin de araya girmesiyle birlikte son buldu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın🚨Beşiktaş Fibabanka - Fenerbahçe Beko maçı sonunda gerginlik devam etti.
— Sporxtv (@sporxtv) June 23, 2025
👉Ali Koç ve yöneticiler, salondan güçlükle ayrıldı. pic.twitter.com/tlYF6XQBBS

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















