Bu haberi yazdır
"Basit goller yedik"
 
Basit goller yedik
Beşiktaş teknik patronu Rıza Çalımbay, galip geldikleri için mutlu olduklarını, ancak yenilen hatalı gollerin de önlemini alacaklarını söyledi. Zaman zaman çok iyi şeyler yaptıklarını belirten Çalımbay "Cömertçe harcadığımız pozisyonlar oldu. Ligin son maçları olmasına rağmen oyuncularımın performansı çok çok iyiydi. İyi bir galibiyet oldu bizim için. Yaptığımız en büyük hatalardan biri yediğimiz gollerdeki rahatlığımızdı. Beşiktaş takımının bu kadar basit gol yememesi lazım. Sezon öncesi kampında bunları değerlendirip bu hataları ortadan kaldıracağız. Yeni sezonda bunlar olmayacak" dedi.

Sergen söz verdi
Çalımbay, Youla için "Beşiktaş'ı büyük hedeflere taşıyacak oyuncuların başında geliyor" yorumunu yaparken; Ali Tandoğan'ı da uygun olduğu takdirde alacaklarını söyledi. Orta sahaya da çok kaliteli bir oyuncu aradıklarını belirten Rıza Çalımbay, Sergen konusunda da şunları söyledi: "Onunla konuştum, kalmak istediğini söyledi. Gidecekse bile iyi bir şekilde gitmeli. Kendine yakışır şekilde çalışıp, bu şekilde oynamalı. Böyle kaliteli bir oyuncunun artık biraz fedakârlık yapması lazım. Sergen bana bu sözü verdi. Söylediği gibi yaptıktan sonra bir problem yok."

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler