"Ayağımız yere basmalı..."
Beşiktaş'ın erteleme maçında Trabzonspor'u 2-0 yenmesinin ardından Portekizli oyuncumuz Ricardo Quaresma maçı değerlendirdi.
İşte Quaresma'nın sözleri:
Zorlu Karadeniz deplasmanlarını iki galibiyetle atlattıklarını söyleyen Quaresma; "Ligin başından beri bunun için çalışıyoruz. Son iki maçtan iyi sonuçlar aldık ve liderliğe yükseldik. Ayaklarımızın yere basması lazım. Önümüzde maçlar var. Dikkatli olacağız" dedi.
Sakatlığının durumuyla ilgili de konuşan Portekizli; "İyileşme sürecim gelişti. Hem antrenman yaptım hem de tedavi oldum. Bu maçta takımıma yardımcı olduğum için mutluyum." sözlerini kullandı.
Trabzonspor karşısında asist yapmasıyla ilgili de konuşan Quaresma; "Asistle katkı sağladığım için mutluyum. Takımımızda çok kaliteli oyuncular var. Takımda kaliteli isimler olunca galibiyetler de kolay oluyor." diyerek sözlerini noktaladı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler

















