BEŞİKTAŞ, Efes Cup’ın açılış maçında güçlü Alman rakibi Werder Bremen’i 3-2 yenip finale çıkarken gollerin tamamında Ailton’un imzası vardı. Oysa Brezilyalı futbolcu, ligin ilk yarısında siyah beyazlı takımın en çok eleştirilen futbolcusuydu... Birçok maçta pas alamadığı için takım arkadaşlarını eleştiren sambacı, bu kez onlara övgü yağdırdı. "Görev verildiğinde nasıl bir futbolcu olduğumu ispatlarım" diyen Ailton, şöyle devam etti:
"Arkadaşlarımdan artık pas alıyorum. Werder Bremen maçında beni en çok sevindiren olay da bu. Devre arasında iyi çalıştık ve kendime olan güvenimi yeniden kazandım. Benim arkadaşlarımdan tek istediğim şey, pas vermeleri. Werder Bremen maçında çok sayıda pas aldım ve gollerimi attım. Çok mutluyum. Beşiktaş’ın iyi bir kadrosu var. Ancak, eski teknik direktörümüz bizleri tribünlerin önüne yem diye attı. Her maçta küfür yedik, konsantrasyonumuz bozuldu. İkinci yarıda durum farklı olur. Çok sayıda teklif aldım. Gidersem, Beşiktaş’a da para kazandırırım."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da


















