Spor yorumcusu Serkan Reçber, Beşiktaşımızın İstikbal Mobilya Kayserispor karşısındaki futbolunu ve gidişatını değerlendirdi.
İşte Reçber'in yorumları...
"BU GALİBİYET ÖZLENMİŞTİ"
Bu maçtaki tüm parametreler Beşiktaş'ın lehine ve olumlu gelişti. Galibiyet çok önemli. İçerideki coşku ve arzuyu önemsiyorum. O önümüzdeki maçlara daha belirleyici bir faktör olacak. Artıların çok olduğu bir maç olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Kayserispor'un içinde bulunduğu durum, ekonomik zorluklar, zafiyeti daha net görmemizi sağladı. Bazı galibiyetler değerlidir. Bu böyle bir galibiyet oldu. Böyle bir galibiyete ihtiyacı vardı. Bunu hak ettiğini ve özlediğini de düşünüyorum. Bunu teknik adama mı, başkana mı, oyuncuya mı yazmalıyız? Herkes kendi alanında işini çok iyi yaptı.
"AVCI NE ZAMAN VAZGEÇTİ..."
Abdullah Avcı ne zaman oyun sisteminden vazgeçti, taraftar belli ölçülerde buna reaksiyon gösterdi. Doğru oyun planına dönüştü. Üstüne koya koya geldi. Ahmet Çebi geldiği günden bugüne kadar söyledikleri ve yaptıkları arasındaki uyum güvene ve performansa yansıdı.
"TESİSTE PARA ÖDENDİĞİNDE..."
Herkesin sözleşmesi UEFA nezdinde yazıyor. Kimsenin parası kalmamıştır. Oyuncuya bunu da anlatmak lazımdır. Tesiste çalışan personelin parası ödendiğinde, oradaki enerji değiştiğinde, sinerji değişir.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















