Taraftarımıza büyük övgü
Ernst, bize gelene kadar en iyi taraftarın Dortmund'da olduğunu sanıyormuş!
Kaynak : Fanatik
Ernst, “Beni en çok şaşırtan olay maçtan önce yaşandı. Bir yemekte eski bir yöneticiyle (Celalettin Kolot) karşılaştım. Bana, ‘Şampiyon olabilir misiniz?’ diye sordu. ‘Şüpheniz mi var’ diye karşılık verdim. Artık bunu herkes öğrenmeli. Şampiyonluk için oynuyoruz, bunu başaracak kapasiteye sahip bir takımız. Yaşadığımız tek sıkıntı, gollerin geç gelmesi. Bütün maçları tek tek düşünüp, öyle oynuyoruz. Hepsini kazanıp, şampiyon olacağız” dedi.
Taraftarlara da övgüler yağdıran Ernst, sözlerini şöyle noktaladı: Böyle bir stat ve inanılmaz bir atmosferde oynamak büyük keyif. Almanya’da Borussia Dortmund en iyi taraftar olarak gösterilir. Ancak buradaki ortam, Dortmund’tan da etkileyici...Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"
En çok yorumlanan haberler

















