Takımımıza iki şok
Takımımızın iki tecrübeli ismi Nobre ve Yusuf Cuma günü forma giyemeyecekler...
Kaynak : Karakartal ve AA
Nevzat Demir Tesisleri'nde yapılan çalışmaya sakatlıkları süren Yusuf, Rüştü ve Nobre katılmazlen, Bobo takımdan ayrı olarak çalıştı. Dün yapılan çalışmayı sol alt adalesindeki ağrıları sebebiyle yarıda bırakan Nobre'nin durumunun ciddi olduğu ve Gaziantepspor maçında forma giymesinin zor olduğu öğrenildi. Ayrıca sağ alt adalesindeki sakatlığı süren Yusuf Şimşek'in de Gaziantepspor'a karşı forma giyemeyeceği açıklandı.
Siyah Beyazlı takımdaki diğer sakat oyuncular Rüştü ve Bobo'nun durumlarının 28 Ağustos tarihinde belli olacağı öğrenildi.
Sezon başında geçirdikleri ameliyatlar sebebiyle bu sezon henüz forma giyemeyen Ekrem Dağ ve İbrahim Toraman'ın tedavilerinde son aşamaya gelindiği öğrenildi. Bu futboyculardan Ekrem'in teknik direktör Denizli'nin şans vermesi halinde Gaziantepspor karşısanda forma giyebileceği belirtilirken, İbrahim Toraman'ın tedavi sürecinde son haftaya girildiği ve ligin 5. haftasında oynanacak olan Galatasaray maçına yetişebileceği kaydedildi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler
















