1-0 veya 3-0...
Mustafa Denizli'nin derbi bitimi kısa ve öz bir konuşma yaptığı öğrenildi.
Kaynak : Karakartal ve AA
"Üzgün olmanızı anlıyorum. Ancak toparlanmanız gerekiyor. Galatasaray karşında bu kadar çok pozisyona girip, hiç birini kullanamazsanız sonucuna katlanmak zorunda kalırsınız. 1-0 veya 3-0 çok farketmez. Yakalanan pozisyonlar boşa harcanırsa mağlup olmanız doğaldır".
Denizli'nin yaptığı bu kısa konuşma sonrası hiçbir futbolcunun söz almadığı belirtildi. Siyah beyazlı takım dün akşam derbinin ardından Nevzat Demir Tesisleri'nden ayrılmadılar. Denizli'nin isteği doğrultusunda geceyi tesislerde geçiren futbolcuların bugün öğle saatlerinde moral yemeği yiyecekleri ve akşam yapılacak antrenman sonrasında evlerine gidecekleri öğrenildi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler

















