Ailesinin isteği üzerine Gaziantepspor maçında tribüne gelmeyen Demirören, karşılaşmanın ardından statla bir telefon görüşmesi yaptı, siyah-beyazlıları kutladı. Başkanımız, yöneticilerle ve teknik heyetle yaptığı konuşmada, gidişatından çok memnun olduğunu söylediği, fakat ligin ilk haftalarında da havayla zıplanın anlamını olmadığını dile getirdiği vurgulandı. Siyah - beyazlı yönetim ve teknik heyetin, UEFA Kupası’nda henüz gruplara kalmanın garantilenmemiş olması nedeniyle de ligde elde edilen zaferlere sessiz ve derinden sevindikleri vurgulandı. Yıldırım Demirören’in yönetime, "Önce sabır" dediği öğrenildi.
"Tribünler dolar"
Beşiktaş Genel Menajeri Sinan Engin ise takımın performansından memnun olduğunu dile getirerek, "İyi veya kötü oynamak bu hiç önemli değil. Maçlarımızı kazanıyoruz. Kadromuz çok geniş. Bazı kesimler şansın bizim yanımızda olduğunu söylüyor ama geçen sene de şanssızlıklar bizimleydi. Olumsuz eleştirilere kulaklarımızı tıkadık. Herkes görüyor ki, bu takım gün geçtikçe taraftarı ile bütünleşiyor. Siz bakmayın tribünlerin kısmen boş olduğuna. Hem Ramazan ayı, hem de maçların geç saatte olması nedeniyle bazı seyircilerimiz gelemiyor" dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

















