Denizli sözlerini şöyle sürdürdü: "Kaybetmenin çeşitli sebepleri vardır ama bazen de sebepsiz kaybedersiniz. Bir anlık çizgide yakalanmamız ve konsantrasyon kaybı gole sebep oldu. Kayseri iyi mücadele etti ancak fazla fırsat vermedik ama sonuçta mağlup olduk. Kayserispor bizden daha fazla istedi, belki biz kalitemize yakışan final paslarını yapamadığımız ve çok fazla net pozisyon üretemediğimiz için kaybettik. Her iki taraf da üstün bir mücadele ortaya koydu. Perşembe akşamı çok yüksek bir tempoda Kupa maçı oynadık. Kalite farkınızı ortaya koyabilmeniz için en az rakibiniz kadar mücadele edeceksiniz, bu maçta bu yönde eksik kaldık. Oyunun genel görüntüsü bizim oyunu yönlendirdiğimiz tarafındaydı. Beşiktaş her hafta lider olacak diye bir beklentimiz yok, bizim sezon sonunda düşlediğimiz hedefe ulaşmamız gerekiyor. Bizim kaybedeceğimiz puanlar hedeften bizi saptırmayacak. Bizim maç başına koyduğumuz puan hedefi var, maç başına iki puan hedefimiz var. Fizik olarak rakibimizden eksik bir tarafımız yoktu ancak hırsta biraz eksiklerimiz vardı. Karşımızda Süper Lig'in iyi ekiplerinden biri vardı. Bu golü yemeseydik 1 puan ile dönecektik, kötü mü olurdu? Hayır ama çok da iyi olmayacaktı. Puan kayıpları bizi üzüyor ama bunlar bizim futbol düşüncemizi değiştirmez."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















