Sezonun ikinci yarısında çok iyi bir performans sergileyen ve adeta ruhunu ortaya koyan Ricardo Quaresma, sadece saha içini düşündüklerini söyledi. Portekizli yıldızımız, “Kızım burada doğdu. Futbol dışındaki tüm zamanımı ailem ile birlikte geçiriyorum. İstanbul’da olmaktan dolayı çok mutluyuz. Ancak asıl mutluluk sezon sonu...
Kilitlendiğimiz hedefe doğru gidiyoruz. Önümüzde 9 maç ve 27 puan var. Tek tek düşüneceğiz. Hepsini kazanmaya odaklandık. Oynayan, oynamayan herkesin aklında sadece bu var. Adeta şampiyonlukla yatıp, şampiyonlukla kalkıyoruz” dedi. Taraftarlara mesaj gönderen tecrübeli kanat oyuncusu, “Onların şampiyonluk özlemini hissediyoruz ve bu durum bizi hırslandırıyor. Beşiktaşlılar’ın önünde yeni stadımızda kupayı kaldırmak istiyoruz” ifadesini kullandı.
"TARİH YAZACAĞIZ"
Her statta misafir olarak maça çıkmaya alıştıklarını da vurgulayan Q17, “Sezon başından beri hiçbir şeyi bahane etmedik. Başkanımız’ın dediği gibi stadı olmadan şampiyon olan tek takım olarak tarih yazacağız. Biz iyi bir takımız, bunu çoktan ispatladığımızı düşünüyorum” diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



















