Ertuğrul Sağlam, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında, çok koşan, mücadele eden iyi bir ekiple oynadıklarını ifade ederek, şöyle konuştu:
''Zor bir maç olacağını biliyorduk. Bu karşılaşmalarda ilk maçınızı kendi sahanızda oynuyorsanız, gol yemeden galip gelmelisiniz. Bugün tek golde kaldık. Daha fazla goller de atabilirdik, rakip de atabilirdi. Gol yemeden kazanmak bizim için avantaj. Onlar, sahalarında gol atmak ve kazanmak zorundalar, bu da işimizi kolaylaştırabilir. İkinci maçta bizi zor bir atmosfer ve güçlü bir takım bekliyor. İyi hazırlanıp turu geçmek istiyoruz.''
Taraftarların takımlarına elinden geldiğince destek olduğunu ifade eden Sağlam,
''Tribünlerin dolmasını bekliyorduk. İnşallah gruptaki maçlarda doldururlar'' dedi.
ÇİFT FORVET KONUSU-
Sistemi değiştirip bugün çift forvet sahaya sürdüğünün hatırlatılması üzerine Sağlam, sözlerini şöyle tamamladı:
''Maçına göre sistemi değiştirebiliriz diye söylemiştim. Bizim ülkemizde, oyun içinde rakamlara takılıp kalma saplantımız var. Her oyuncumuzdan, takım atağa çıktığı zaman destek vermelerini istiyoruz. Günümüz futbolunun, rakamlara bağlı kalmadan, yeri geldiği zaman sağ bekin bile hücuma destek verebileceği bir anlayış içinde olduğuna inanıyorum.''
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi















