Beşiktaş Teknik Direktörü, 3-5-2 sisteminin bazı kesimler tarafından eleştirilmesiyle ilgili olarak, "Benim felsefemde her zaman zevk veren bir futbol anlayışı var. Sahada oynayanlar, tribünde maç seyredenler ve kulübede olanlar futboldan mutlu olmalı. Eğer kalenizde gördüğünüz gollerden bir fazlasını atabiliyorsanız o zaman yediğiniz gollerin pek önemi yok. Futbolcularımı da sahaya böyle bir anlayışla çıkarıyorum" ifadesini kullandı.
Hatalar asgariye inecek
Kocaelispor önünde 2-0 yenilgiye düşmelerine rağmen maçı kazanacaklarından emin olduğunu vurgulayan Denizli, "Futbolcularımın temposu ve kazanma azmi bana bu umudu verdi. Bu maçlardan çıkaracağımız derslerle savunmadaki hatalarımızı da asgariye indirmeye çalışacağız. Ancak hücum anlayışımız her zaman en büyük gücümüz olacak" dedi. Beşiktaş Teknik Direktörü şimdi ligi unutarak Trabzonspor'la oynayacakları maça odaklanacaklarını vurgulayarak kupada da en az lig kadar iddialı olduklarını söyledi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















