Güntekin Onay, Beşiktaşımızın transfer gündeminde yer alan Burak Yılmaz hakkında yorumlarda bulundu.
Oyuncuya gelen tepkilerin abartılı olduğunu belirten Onay, "Burak Yılmaz konusunu çok abartıyoruz. Bir ahlaksızlık mı yapmış, bir olaya mı karıştı, bir terbiyesizlik mi yaptı bu kadar tepki gösterilmesi neden?" ifadelerini kullandı.
Burak Yılmaz'ın hem Milli Takım'a hem de Beşiktaş'a hizmet ettiğini belirten
Güntekin Onay, "Bu çocuk uzun yıllardır milli takımda oynayan, Beşiktaş forması da giymiş biri. Sen gitmişsin onu Holosko ile takas etmişsin
üstüne 5M€ verip... Arkasından Fenerbahçe, Trabzonspor, Galatasaray'da oynadı. Bu kadar sert tepki gösterilmesi... Ben de eleştirdim kendini yere
atması, elle top alması; sevmediğim şeyler ama bunları geride bırakabilir. Bu kadar tepkiye değer mi?" şeklinde konuştu.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















