Kamp iyi geçti
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Kıvanç Oktay, taraftarlara Süper Lig’in ikinci yarısında alkışlanacak bir takım izlettireceklerini belirtti. Teknik direktör Tigana’nın devre arası kampında futbolcular hakkındaki yorumlarının oldukça olumlu olduğunu belirten Oktay, "Başkanımız Yıldırım Demirören ve yönetim olarak göreve geldiğimizden bu yana başarı için tüm imkanlarımızı seferber ettik. Tigana’ya inanıyor ve güveniyoruz" dedi. Oktay, kulüpte kurumsallaşma çalışmalarının devam ettiğine dikkat çekerek şunları söyledi:
Çok hırslıydılar
"Göreve geldiğimizde tüm şubelerin profesyonel kadrolar tarafından yönetileceğini belirttik. Sözümüzü tuttuk. Yönetimimizde kimse koltuk sevdalısı değildir. Amacımız kulübümüze en iyi şekilde hizmet etmektir. Futbol şube sorumluluğunu, genel menajerimiz Mehmet Ekşi başarı ile götürüyor. Biz de kendisini destekliyoruz." Son hazırlık maçına da değinen Oktay, "Oyuncularımız bir idman maçı olmasına rağmen çok hırslılardı. Bu beni çok sevindirdi" diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















