Temmuz'da İstanbul'da
İskoçya'nın Livingstone takımında oynayan Nouma, Siyah-Beyazlı taraftarlardan her gün sayısız e-mailler aldığını, hala hatırlanıyor olmanın çok sevindirici olduğunun altını çizerek, “Orada çok dostum var. Örneğin Ahmet Dursun, Dr. Ayhan, Kıvanç Oktay ve de Yıldırım Demirören. Temmuz'da Umbro ile yapılacak yeni bir sponsorluk anlaşması çerçevesinde bir organizyon ile Beşiktaş'a döneceğim” diyerek, asıl beklentisini şu sözlerle dile getiriyor: “Rengim şu anda da Siyah-Beyaz. Bütün hayatım boyunca da böyle kalacak. Bir gün İnönü Stadı'na gelip, bir maç izleyeceğim. Çünkü o atmosferi çok özledim. Bu konuda sanıyorum top başkanda olacak. Kıvanç Oktay, eğer beni duyuyorsan, futbol kariyeriminin bitmesine daha 2 yıl var. 2 yıl daha oynayıp, bırakacağım. Beni ara, telefonunu bekliyorum. Bir gün tekrar görüşmek umuduyla. Her zaman Siyah-Beyaz ve sonsuza dek Beşiktaş.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



















