"İtalya'yı elimizden kaçırdık"
Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, İtalya karşısında özellikle ikinci yarı istedikleri oyunu ortaya koyduklarını belirterek, "Ancak bu, ilk yarıda kötü oynadığımız anlamına gelmez. 1-2 oyuncu dışında çok genç bir ekibiz. Sonuçta son Dünya Şampiyonu'na karşı oynuyorsunuz. İkinci yarıdaki oyunumuzla İtalya'yı elimizden kaçırdık diyebiliriz" dedi. Karşılaşmada atılan gollerle ilgili olarak da Fatih Terim, "İki gol de aynı şekildeydi. Ancak bizim attığımız gol, rakibi hataya zorlamamız sonucu geldi. İtalya'nın golü ise sahalarda ender görülen bir kaleci hatası sonucu geldi" diye konuştu.
Kaleci Rüştü'nün sakatlığıyla ilgili sorulan bir soruya ise tecrübeli teknik adam, "Tam olarak ne olduğunu biz de bilmiyoruz. Ancak Rüştü pek iyi gözükmüyordu. Ümit ederim ki gözüktüğü gibi olmaz. Bu maç sonrasında tek üzüntümüz kalecimiz Rüştü oldu" cevabını verdi. Arda hakkındaki soruları üzerine de Fatih Terim, "Arda, Galatasaray'ın yetiştirdiği Avrupa'nın ender oyuncularından birisidir" ifadelerini kullandı.
İtalyan gazetecilerin tekrar İtalya'ya dönüp dönmeyeceği ile ilgili
sorularına da Terim, "Demek ki iyi bir izlenim bırakmışız. Bunlar mutluluk verici şeyler. Ancak öncelikli hedefimiz, Milli Takım'ın 2008 Avrupa
Şampiyonası'na katılmasını sağlamak" şeklinde yanıtladı.

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



















