Trabzonspor karşısında takımımızın ilk golünü atan yıldız oyuncumuz Mario Gomez, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Ligde 19. golünü
atarak Beşiktaş tarihinde bir sezonda en çok gol atan yabancı olmasıyla ilgili konuşan Alman golcü; "Şampiyonluk için çok önemli bir goldü. Rekorla
pek ilgilenmiyorum. Geçmişte hangi oyunu kaç gol atmış pek bakmadım. İlgilenmiyorum. Sonuç olarak lideriz. Takımın lider olması benim için daha
önemli." dedi.
"UMUT'UN ACISINI PAYLAŞIYORUM"
Ankara'da yaşanan patlamayı hatırlatan Gomez; "Ankara'da yaşanan
olaydan ötürü çok özgünüm. Umut Bulut'un babasını kaybetmesi beni çok üzdü. Acısını paylaşıyorum." dedi.
"SÜREKLİ
KAYDIM..."
Rize ve Trabzon deplasmanlarında sürekli kaydığının altını çizen golcü oyuncu; "Son iki maçta krampon seçimi ya da zeminden
mi bilemiyorum sürekli kaydım. Gol yapabileceğim pozisyonları kaçırdım ama sonunda bir gol attım ve takımıma galibiyeti getirdim. Önemli bir galibiyet
aldık." diye konuştu.
"HENÜZ BİR ŞEY KAZANMIŞ DEĞİLİZ"
Şampiyonluk için konuşan Gomez; "Karadeniz'de 6 puan kazandık. Bu çok önemliydi. Buraya Cuma günü geldik ve 5 gündür buradayız. Bu çok zor çünkü sürekli oteldeydik. Bu çok sıkıcı. Dikkatli bakında bazı oyuncularımız tam zinde değildi. Takım ve kulüp için bu galibiyetler önemli. Henüz hiçbir şey kazanmış değiliz. Önümüzde 9 maç daha var. Bu 9 maçı kazanabilecek güçteyiz." sözlerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall


















