Holosko, BJK TV'ye verdiği röportajda, Kayserispor'un güçlü bir takım olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:
''Çok zor bir maç olacağının farkındayız. Çok iyi bir takım olduklarını İstanbul'da Fenerbahçe'yi 4-1 yenerek gösterdiler. Kayserispor özellikle kendi evinde çok iyi oynayan bir takım, o yüzden bizim için hiç kolay olmayacak. Maçın başında çok yüksek bir konsantrasyonla oynamamız lazım. Her topu kazanmak için çok iyi bir mücadele vermemiz lazım. Topu çok iyi kullanabilmeliyiz. Nihayetinde onların attığından bir gol fazla atıp, maçı kazanmalıyız.''
-''GERÇEK PERFORMANSIMA HENÜZ ULAŞMADIM''-
Filip Holosko, geçen sezon gösterdiği performansı şu ana kadar yansıtamadığını vurgulayarak, şu ifadeleri kullandı:
''Gerçek performansıma henüz ulaşmadım. Bunda ufak tefek sakatlıkların yanı sıra başka sebeplerin de payı olabilir. Ancak gol atamamamın sebebi, alışık olduğum hücumdan daha farklı bir yerde oynamamdandı. Ama şu anda tekrar gol atmaya başladığım için çok mutluyum. Şuna inanıyorum ki kendimi gösterdiğim sürece Mustafa hocam bana şans tanıyacak. Performansımı arttırdığım sürece gollerin devamı gelecek.''
-MUSTAFA DENİZLİ'YE ÖVGÜ-
Slovak futbolcu, teknik direktörleri Mustafa Denizli'nin, Türkiye'deki en tecrübeli teknik direktör olduğunu ve takımlarının başına geçtikten sonra sistemle birlikte bazı değişiklikler yaptığını belirterek, şunları kaydetti:
''Oynadığımız futbol da her maç daha iyiye gidiyor. Denizli, bence Türkiye liglerindeki en tecrübeli teknik adam. Galatasaray ve Fenerbahçe'de şampiyonluklar kazandı ve milli takımı çalıştırdı. Çok önemli başarılar elde etti. Çok iyi bir teknik direktör. Mustafa Denizli, bizimle yaptığı ilk toplantıda çocukluğundan beri Beşiktaş'ı tuttuğunu, ancak bugüne kadar Beşiktaş'ta oynama ya da teknik direktör olarak görev yapma şansını elde edemediğini söylemişti. İlk defa bu gururu Beşiktaş'ta yaşadığını bize anlatmıştı. Bu durumdan çok etkilendim.''
Filip Holosko, Ertuğrul Sağlam döneminde de iyi futbol oynadıklarını dile getirerek, ''Ligde hiçbir maçımızı kaybetmemiştik. Tek sıkıntı UEFA Kupası'ndaki talihsiz mağlubiyetti. Üç hedefimiz vardı. Ama şimdi iki önemli hedefimiz kaldı. Umarım sezon sonunda ligi birinci olarak tamamlarız ve Fortis Türkiye Kupası'nı müzemize götürürüz'' dedi.
Beşiktaş taraftarının kendilerine verdiği destekle performanslarını arttırdığını ifade eden Holosko, sözlerini şöyle tamamladı:
''Taraftarlarımızın söylediği, yaptığı hiçbir şeyi unutmak mümkün değil. Birinci dakikadan son dakikaya kadar bizi sonuna kadar destekliyorlar. Takım galip geldiğinde bu destek daha da güzel. Özellikle gol attıktan sonra ilk adım söylenmesinden, yani 'Filip' dendikten sonra bütün stadın hep bir ağızdan 'Holosko' diye bağırması beni tahmin edemeyeceğiniz kadar mutlu ediyor. Tüylerim diken diken oluyor. Bir de 'Kartal gol gol gol' sloganında yavaştan başlayıp, giderek ritmi yükseltmeleri müthiş bir ortam yaratıyor. Böyle büyük bir gücü arkanıza aldığınızda potansiyelinizin üzerine çıkabiliyorsunuz. Terinizin son damlasına kadar kazanmak için oynuyorsunuz.''
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

















