Bu haberi yazdır
Kampa girdik!
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Kampa girdik!
Turkcell Süper Lig'de 19 Kasım Pazar günü Kadıköy'de Fenerbahçe ile karşılaşacak Beşiktaş'ta, futbolcular bu akşamki idmanın ardından kampa girdi. BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Jean Tigana yönetiminde basına kapalı olarak gerçekleştirilen idmanda, siyah-beyazlıların ısınma hareketleri ve koşu çalışmasının ardından, ayak tenisi oynayarak günü tamamladıkları bildirildi.

Beşiktaş'ın bugünkü idmanına sakatlığı süren Bobo'nun katılmadığı, Ali Güneş'in ise takımdan ayrı çalıştığı açıklandı.

Beşiktaş, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını yarın akşam yapacağı antrenmanla tamamlayacak.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler