"Kötü bir gece"
Beşiktaşımızın teknik direktörü Mustafa Denizli, Wolfsburg maçının ardından "Futbol oyunu sahada ortaya koymak istediklerini yaptığınız zaman başarılı, yapamadığınız zaman başarısız oldugunuz bir oyun" dedi.
Kaynak : Anadolu Ajansı
Teknik direktörümüz Mustafa Denizli, Şampiyonlar Ligi'nde Wolfsburg karşısında aldıkları 3-0 yenilginin ardından "Kendi adımıza kötü bir gece
geçirdik" dedi.
Denizli, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında, bugünkü şartlarda yapabileceklerinin önemli bir bölümünü gerçekleştiremediklerini ifade ederek, "Golü yedikten sonra oyundan kopukluğumuz oldu. İkinci yarıda baskılı gözüktük, ama çok fazla pozisyon üretemedik. İkinci golden sonra da düşüncelerimizi gerçekleştiremedik. Kısacası bu maça teorik ve pratik olarak yaptığımız hazırlığın önemli bir bölümünü uygulayamadık" diye konuştu.
"Bu akşam kadroda görev yapabilecek futbolcularımdan belli ölçülerde istifade etmek zorunda kaldım" diyen Denizli, bazı oyuncuların yerini değiştirmek zorunda kaldığını, ancak bu durumun kazanmak için yeterli olmadığını belirtirken, "Üzgünüz. Kısacası kendi adımıza kötü bir gece geçirdik" ifadelerini kullandı.
Son haftalarda olumlu bir ortamda oynama imkanı bulamadıklarından yakınan deneyimli teknik adam, "Tribünlerdeki en ufak olumsuzluk takıma da yansıyor" derken, Şampiyonlar Ligi'nde kalan maçları için, "Zor bir konuma girdik. Önümüzdeki iki maçta elimizden geleni yapacağız" diyerek sözlerini tamamladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Denizli, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında, bugünkü şartlarda yapabileceklerinin önemli bir bölümünü gerçekleştiremediklerini ifade ederek, "Golü yedikten sonra oyundan kopukluğumuz oldu. İkinci yarıda baskılı gözüktük, ama çok fazla pozisyon üretemedik. İkinci golden sonra da düşüncelerimizi gerçekleştiremedik. Kısacası bu maça teorik ve pratik olarak yaptığımız hazırlığın önemli bir bölümünü uygulayamadık" diye konuştu.
"Bu akşam kadroda görev yapabilecek futbolcularımdan belli ölçülerde istifade etmek zorunda kaldım" diyen Denizli, bazı oyuncuların yerini değiştirmek zorunda kaldığını, ancak bu durumun kazanmak için yeterli olmadığını belirtirken, "Üzgünüz. Kısacası kendi adımıza kötü bir gece geçirdik" ifadelerini kullandı.
Son haftalarda olumlu bir ortamda oynama imkanı bulamadıklarından yakınan deneyimli teknik adam, "Tribünlerdeki en ufak olumsuzluk takıma da yansıyor" derken, Şampiyonlar Ligi'nde kalan maçları için, "Zor bir konuma girdik. Önümüzdeki iki maçta elimizden geleni yapacağız" diyerek sözlerini tamamladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı
En çok yorumlanan haberler



















