İŞTE ŞAMPİYONLUK PAKETİ
Yönetimimiz şampiyonluk primini açıkladı.
Kaynak : Akşam
Beşiktaş yönetimi, ekonomik krize inat şampiyonluk için kesenin ağzını açtı. Siyah-Beyazlı yönetim sezon sonunda şampiyon olunması durumunda yaklaşık 7 milyon lira prim dağıtmayı planlıyor. 7 milyon liralık primden aslan payını Teknik Direktör Mustafa Denizli alacak. Tecrübeli teknik adam, Siyah-Beyazlı takımı hasret kaldığı şampiyonluğa taşıması halinde 500 bin lira prim alacak. Beşiktaş yönetimi, futbolculara ise yaklaşık 250'şer bin lira prim dağıtmayı planlıyor. Sadece Teknik Direktör Mustafa Denizli ve futbolcular değil, kulüp çalışanları da primden pay alacak. Çalışanlara da şampiyonluk primi ödenmesiyle birlikte Siyah-Beyazlı kulübün kasasından yaklaşık 7 milyon lira çıkacak.
GELİR KAYNAĞI UEFA
Yönetimimiz, yaşanan ekonomik krize rağmen 7 milyon liralık ödemenin kaynağını da buldu. Siyah-Beyazlı yöneticiler, şampiyon olup, Şampiyonlar Ligi'ne doğrudan katılırlarsa UEFA'dan alacakları yaklaşık 20 milyon euroluk gelire güveniyor. UEFA'dan gelecek parayla şampiyonluk primlerinin yanı sıra Beşiktaşlı futbolcuların diğer alacaklarının da kapatılması hesaplanıyor.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler


















