Güneş: "Aldığımız sonuç herkesi kurtardı"
Teknik direktörümüz Şenol Güneş, Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Mücadelede 3 puan almayı hak ettiklerini kaydeden teknik adam, "Hak ettiğinin karşılığını almak değerli. 2 maçı da kazanmayı hak ettik. Bugün özellikle ilk yarıda kayıplarımız oldu. Pozisyonlar bulduk, verdik. İkinci yarıda kontrol bizdeydi. Orta sahada rakibi kontrol edemedik. Rakibin kaliteli oyuncuları var. Biz de pozisyon bulduk. Deplasmanda 2-0'lık skor iyi bir sonuç. Rakibimiz de iyi bir takım. Sıkıntılar olduğu için tartışmalar ve gerginlikler de oyuna yansıyor. Bu maç ve Rize maçı önemli maçlardı, ama asıl önemli maç Antalya maçı olacak." ifadelerini kullandı.
HAKEM YORUMU: "SONUÇ HERKESİ KURTARDI"
Hakemin performansı için yorumları sorulan Güneş, "Hakem hakkında konuşmak istemiyorum, aldığımız sonuç herkesi kurtardı, tartışmaları azalttı. Ben söyleyeceğimi söyledim. Bunları düzeltmek lazım. Daha dikkatli olmak durumundayız hepimiz." diye konuştu.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro
En çok yorumlanan haberler

















