Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda 5. kez başkanlık görevine seçilen Başkan Fikret Orman ile yeni Yönetim Kurulu, bugün Vodafone Park’ta
düzenlenen törenle mazbatalarını aldı.
Vodafone Park’ta yapılan törende Fikret Orman, mazbatasını Kongre Divan Başkanı Atıf Keçeci ile
Divan Kurulu Başkanı Tevfik Yamantürk’ten aldı. Serdal Adalı’nın mazbatasını ise Divan Başkanlık Kurulu İkinci Başkanı Fethi Hinginar verdi. Yönetim
kurulunda görev yapacak diğer isimlere de mazbataları sunuldu.
Videoyu Oynat
Fikret Orman başkanlığındaki yönetim kurulunda şu
isimler yer alıyor:
Asıl üyeler: Serdal Adalı, Umut Güner, Ahmet Ürkmezgil, Deniz Atalay, Şafak Mahmutyazıcıoğlu, Ahmet Kavalcı, Hüseyin
Yücel, Doğan Küçükemre
Yedek üyeler: Hüseyin Mican, Hakan Özköse, Erdal Karacan, Melih Aydoğdu, Serkan Yazıcıoğlu

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!















