Cisse'nin yanı sıra siyah-beyazlıların yeni transferi Şilili Rodrigo Alvaro Tello da 4 sarı kart görüp ligde 1 maçta cezası nedeniyle forma giymezken, İbrahim Toraman da Sivasspor maçında gördüğü kırmızı kart nedeniyle 1 karşılaşmada oynayamadı.
Bu arada sezon öncesinde Fenerbahçe ile oynanan Süper Kupa'da kırmızı kartla cezalandırılan Kaptan İbrahim Üzülmez de ligdeki ilk 3 maçta cezası nedeniyle forma giyemedi.
Öte yandan Trabzonspor maçında kırmızı kart gören Rüştü'ye, Futbol Federasyonu tarafından ceza verilmedi.
-EN ÇOK KART FENERBAHÇE DERBİSİNDE-
Siyah-beyazlılar, ligin ilk yarısında en çok Fenerbahçe derbisinde kart gördü.
Beşiktaşlı futbolcular, derbide toplam 5 sarı kart görürken, Galatasaray derbisi ve Kayserispor maçında ise hiç kart görmedi.
-FUTBOLCULAR VE GÖRDÜKLERİ KARTLAR-
Beşiktaş'ta sezonun ilk yarısındaki 17 maçta futbolcuların gördükleri kartlar şöyle:
Futbolcu Sarı Kırmızı Toplam
------------- ---- ------- ------
Edouard Cisse 5 1 6
Rodrigo Tello 4 - 4
İbrahim Toraman 2 1 3
Ali Tandoğan 3 - 3
Mert Nobre 2 - 2
Koray Avcı 2 - 2
Baki Mercimek 2 - 2
Serdar Özkan 2 - 2
Rüştü Reçber - 1 1
Batuhan Karadeniz 1 - 1
Gökhan Zan 1 - 1
Mehmet Yozgatlı 1 - 1
Burak Yılmaz 1 - 1
İbrahim Üzülmez 1 - 1
Bobo 1 - 1
Federico Higuain 1 - 1
Matias Delgado 1 - 1
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















