Beşiktaşımızın 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi, Boluspor maçının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Çebi, Eto'o konusunda bilgisi olmadığını belirtirken, "Eto'o konusu transfer konusudur. Transferi genelde gizli yürütüyoruz, konuşulması doğru değil. Eto'o konusunda benim haberim yok, samimi söylüyorum, haberim yok. Transfer konusunu gizli yürütüyor kulüp" ifadelerini kullandı.
Quaresma'nın takımda kalacağını belirten idareci, "Birileri anlaştık der, birileri anlaşmadık der. Transfer cilveli bir iştir. Bence Quaresma bizim oyuncumuz ve bizde kalmaya devam edecek" dedi.
2016'dan iyi anıları olmadığını belirten yönetici, "2016'da yaşanan çok talihsizlikler var. Şehitlerimiz var, Dinamo Kiev faciası var. hafızamda bunlar kaldı. İnşallah 2017'de daha mutlu olduğumuz günler görürüz" diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















