Beşiktaşımızın Kulüp Doktoru Devrim Urgun, Bobo ile İbrahim Toraman’ın Galatasaray maçında hazır olabileceklerini söyledi
Urgun, Bobo’nun sol diz iç yan bağlarında esneme olduğunu belirterek, şöyle konuştu:
“Bu oyuncunun tedavisi sürüyor. Bağları kuvvetlendirecek şekilde program uyguluyoruz. Muhtemelen Galatasaray maçına yetişecek. Yusuf’un sağ alt baldırında birinci derecede gerginlik bulunuyor. Tedavisi iki haftadır sürüyor. Tedaviye ağır yanıt verdi. Ağrı ve sorunun olduğu yere enjeksiyon yapıldı. Bunun yanıtını bekliyoruz. İyi sonuçlar bekliyoruz. Durumunu yarınki antrenmanda göreceğiz.” İbrahim Toraman’ın ise ameliyat sonrası standart programını uyguladığını vurgulayan Urgun, “Yükleme yapıyoruz. Planımız Galatasaray maçında kendisini oynatmak. Rüştü’nün ise belinde spazm var. Bel bölgesine enjeksiyon yapılacak. Rüştü’nün 4 günlük dinlenme dönemi var. Dört gün sonrasını beklemek gerekiyor.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

















