Bu haberi yazdır
Beşiktaş'ta ULEB sevinci!
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Beşiktaş'ta ULEB sevinci!
Beko Basketbol Ligi takımlarından Beşiktaş Cola Turka, gelecek sezon yine ULEB Cup'da mücadele edecek.

Geçtimiz sezon da aynı kupada yer alan siyah-beyazlı ekip, takım sayısının 48'e çıkması sonrası Avrupa Basketbol Ligleri Birliği (ULEB) tarafından ULEB Cup'a davet edildi.

Beşiktaş Cola Turka Genel Menajeri Burak Bıyıktay, ULEB Cup'da takım sayısının 48'e çıktığını belirterek, ''ULEB bizi geçen sene olduğu gibi bu sezon da kupaya davet etti. Bundan dolayı çok mutluyuz'' dedi.

Bıyıktay, kulüp olarak ULEB'in istediği şartları her zaman yerine getirdiklerini ifade ederek, ''Yeni sezon için kuracağımız takımla ULEB Cup'da daha başarılı olmak istiyoruz. Gelecek sezon bu kupada daha büyük işler yapacağız'' diye konuştu.

Bu arada Beşiktaş Cola Turka, Galatasaray Cafe Crown ve Türk Telekomspor'un ardından ULEB Cup'da mücadele edecek 3. Türk takımı oldu.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler