Denizli sözlerini şöyle sürdürdü. "Tempoyu ilk yarıda da koyabilirdik ama gol gelmezse oyunun dönme şansı zor olurdu. İlk yarıda Antalyaspor iyi defans yaptı ama bize de tehlike yaratma şansları yoktu. İkinci yarıda oyun istediğimiz tempoya girdi, doğru yere doğru ataklar yaptık. Beşiktaş artılarını her geçen maç biraz daha fazlalaştırıyor. İyi olan yönler, ikinci yarıda temponun yükselmesi ve pozisyonların artması. Bobo'dan memnununum, bir golcünün gol atması için pozisyonda olması lazım. Bobo doğru zamanda doğru yerdeydi önemli olan buydu. Üç maçlık periyotta Holosko'nun çizgisi yukarıya doğru çıkmaya başladı. Fortis Türkiye Kupası bizim için önemli ama takdir edersinizki haftada üç maç yapıyoruz. Delgado'yu rahatsızlığı nedeniyle oynatamadık, oyuncularımızın hepsinden de faydalanmalıyız. Kupa'nın son maçını oynadık, bir yol yorgunluğumuz da olacak lig maçında. Beşiktaş kadrosunda oyuncular yer alıyorsa oturmak için değil, hepsi her an hazır olmalı."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















