Bu haberi yazdır
2005'in en iyisiyiz!
 
2005'in en iyisiyiz!
Beşiktaş Asbaşkanı Kıvanç Oktay, son 22 haftanın en iyi takımı olduklarını söyledi. Oktay "Sadece 1 mağlubiyet, 4 de beraberlik aldık. Şanssız puanlar kaybetmesek şimdi farklı yerdeydik" diye konuştu.

Uluç'tan Kutlama

Dün, D.Bakırlı tavacı Recep Usta'nın Suadiye'deki restoranta açılışına katılan futbolcu ve yöneticilerle karşılaşan Hıncal Uluç da siyah-beyazlılara "Performansınızdan dolayı sizi kutluyorum" dedi.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler