Bu haberi yazdır
"1-2 takviyeyle daha da güçleneceğiz"
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
1-2 takviyeyle daha da güçleneceğiz
Erdoğan, Ankaragücü karşısında alınan galibiyetin kendileri için çok önemli olduğunu dile getirerek, ''Şimdi önümüzdeki Vestel Manisaspor maçını da kazanarak ilk yarıyı tamamlamak istiyoruz. Devre arasını da en iyi şekilde değerlendirerek, ikinci yarıya çok daha iyi bir şekilde gireceğiz'' dedi.

Devre arasında takıma bir iki takviye yapmayı düşündüklerini anlatan Erdoğan, ''Devre arasında da yapacağımız bir iki takviye ile şampiyonluktaki iddiamız daha kuvvetlenmiş olacaktır. Devre arasında iyi çalışarak, ikinci yarıya dinlenmiş ve hazırlıklı olarak gireceğiz. Bu da bizi şampiyonluğa götüren yol olacaktır'' diye konuştu.

Tesisleşme açısından da çalışmaların sürdüğünü kaydeden Erdoğan, ''Bunlar arasında stadımızın yapılması da var. Hazırlıklarımız nihai noktaya gelmek üzeredir. Kısa bir süre sonra sayın başkanımız Yıldırım Demirören başta stat projesi olmak üzere diğer oluşturacağımız tesislerle ilgili basın toplantısı düzenleyerek kamuoyuna duyuru ve açıklamalarda bulunacaktır'' şeklinde konuştu.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler