“Hepsinden önemlisi maçın centilmence oynanıp yine öyle bitmesi” diyerek bu konudaki yorumlarına son veren Yıldırım Demirören sözlerini yönetim hakkındaki dedikodulara yanıt vererek bitirdi: “Son günlerde bazı çevreler, yaşanmamış olayları yaşanmış gibi gösterip, Beşiktaş’ın ahengini bozmaya çalışıyor. Buna asla izin vermeyiz. Bizler uyum içinde Beşiktaş için çalışmaya devam edeceğiz.”
Bu arada Demirören, sezon sonunda sözleşmesi bitecek oyuncularla önümüzdeki haftadan itibaren masaya oturacaklarını belirtirken, "İstemediğimiz sürecek bizden kimse adam alamaz" dedi. Demirören, Tümer, Ahmet Yıldırım, İbrahim, Giunti ve Zago ile yeniden anlaşacaklarına inandığını söyledi ve "Beşiktaş yönetimi olarak maddi ve manevi tüm imkanlarımızı seferber ettik. Transfer Komitesi Başkanımız Hüsnü Güreli ve yönetimimizle bu oyuncularla görüşerek sözleşmelerini imzalayacağız" diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

















