Bu haberi yazdır
"Ah o kötü günler olmasa"
 
Ah o kötü günler olmasa
Beşiktaş'ın menajer-kaptanı Tayfur Havutçu, takımın son durumunu değerlendirdi. Sezonun ilk yarısında oynadıkları ve başarısız oldukları ilk 8 haftanın bedelini çok ağır bir şekilde ödediklerini ifade eden Tayfur "İkinci yarıda iyi bir grafik yakaladık ve bu periyodun lideri olduk. İlk yarıdaki o kötü günler olmasa, şimdi sıralamada zirvedeydik" diye konuştu.

Atmosfer bozulmamalı

Güçlü bir kadroları olduğunu ifade eden Tayfur, "F.Bahçe derbisinde aldığımız galibiyetle başarılı sonuçlar serisine pozitif havayı da ekledik. Rıza hocanın göreve gelmesiyle oluşan bu atmosferi ligin sonun kadar devam ettirmeliyiz. 5 maçımızı da kazanırsak önümüzdeki yılın takımı için daha sağlıklı kararlar verilebilir. Herkes bunun bilincinde" dedi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler