Bu haberi yazdır
Ağır fatura
 
Kaynak : Milliyet
Ağır fatura
Sivasspor karşısında alınan 1-0'lık şok yenilgi yönetimin ve taraftarların sabrını taşırdı. Siyah-Beyazlı taraftarlar maçtan sonra yönetimi, futbolcuları ve teknik heyeti hem stad içinde, hem şeref tribünü kapısında hem de Ümraniye'de protesto edip "İstifa" çağrılarında bulunurken, yöneticiler de olağanüstü tedbirler aldı.

Mücadeleden sonra yönetimin talimatıyla basın toplantısı bile yapmayan Tigana, tüm oyuncuları otobüse bindirerek, Başkan Yıldırım Demirören'in emriyle Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'ne gitti. Maçtan sonra tesislere dönen futbolcular ve teknik heyet uzun bir süre Ümraniye'de kaldılar...

Başkan Yıldırım Demirören ile birlikte aralarında kısa bir toplantı yapan 2. Başkan Murat Aksu ile yöneticilerden Kenan Öner, 12.00'de tesislere gelerek kendilerini bekleyen Siyah-Beyazlılarla 03.00'e kadar  toplantı yaptılar. Futbolcularla ve teknik heyet ile yapılan görüşmede oldukça sinirli olduğu öğrenilen Murat Aksu'nun siyah-beyazlı oyunculara kendilerine gelmeleri için Fenerbahçe derbisinin son şans olduğunu söylediği öğrenildi. "Beşiktaşlı olmak bu kadar ucuz değil" diyen Aksu konuşmalarını şöyle tamamladı: "Giydiğiniz formanın değerini bilin. 15 milyonu aşkın taraftarımız var. Herkes kendine gelsin. Aksi takdirde olacakların önüne kimse geçemez. Önümüzde Fenerbahçe maçı var. Bu sizin için hem iyi bir fırsat hem de son şans"

Başkan Yıldırım Demirören'in ise telefonla katıldığı  toplantı sonunda futbolculara 50'er bin dolar para cezası verildi. Disiplin konusunda da taviz vermek istemeyen yönetim, futbolculara sabah 09.00'da tesislere gelinip, akşam 18.00'e kadar mesai şartı getirdi.

Maç öncesinde futbolcularına 2 gün izin vermek isteyen Tigana ise bu kararından vazgeçti.

 

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler