Mücadeleden sonra yönetimin talimatıyla basın toplantısı bile yapmayan Tigana, tüm oyuncuları otobüse bindirerek, Başkan Yıldırım Demirören'in emriyle Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'ne gitti. Maçtan sonra tesislere dönen futbolcular ve teknik heyet uzun bir süre Ümraniye'de kaldılar...
Başkan Yıldırım Demirören ile birlikte aralarında kısa bir toplantı yapan 2. Başkan Murat Aksu ile yöneticilerden Kenan Öner, 12.00'de tesislere gelerek kendilerini bekleyen Siyah-Beyazlılarla 03.00'e kadar toplantı yaptılar. Futbolcularla ve teknik heyet ile yapılan görüşmede oldukça sinirli olduğu öğrenilen Murat Aksu'nun siyah-beyazlı oyunculara kendilerine gelmeleri için Fenerbahçe derbisinin son şans olduğunu söylediği öğrenildi. "Beşiktaşlı olmak bu kadar ucuz değil" diyen Aksu konuşmalarını şöyle tamamladı: "Giydiğiniz formanın değerini bilin. 15 milyonu aşkın taraftarımız var. Herkes kendine gelsin. Aksi takdirde olacakların önüne kimse geçemez. Önümüzde Fenerbahçe maçı var. Bu sizin için hem iyi bir fırsat hem de son şans"
Başkan Yıldırım Demirören'in ise telefonla katıldığı toplantı sonunda futbolculara 50'er bin dolar para cezası verildi. Disiplin konusunda da taviz vermek istemeyen yönetim, futbolculara sabah 09.00'da tesislere gelinip, akşam 18.00'e kadar mesai şartı getirdi.
Maç öncesinde futbolcularına 2 gün izin vermek isteyen Tigana ise bu kararından vazgeçti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















