Abdullah Avcı'nın yeni golcüsü Diaby
Teknik Direktörümüz Abdullah Avcı, takıma dün katılan Malili futbolcuyla konuşup, kendisini gelecek hafta Gazişehir maçında oynatmayı düşündüğünü söyledi.
Beşiktaşımız, Süper Lig'in 4. haftasında deplasmanda Gazişehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarını dün yaptığı antrenmanla sürdürdü. Sakatlıkları nedeniyle tedavi gören Burak, Caner, Atiba ve Oğuzhan'ın katılmadığı idmana, izinden dönen yeni transfer Abdoulay Diaby de katıldı.
Takım
arkadaşlarıyla tanışan Mali asıllı Fransız futbolcu, antrenmanda düz koşu yaptı.
Teknik direktörümüz Abdullah Avcı, Burak'ın sakatlığının
sürmesi nedeniyle santrfor mevkisinde oynatmayı planladığı Diaby ile konuşup, bir an önce takıma adapte olmasını istedi. Bu sezon Sporting Lizbon'da 3
maç oynadıktan sonra Beşiktaş'a gelen Diaby'nin fiziksel açıdan herhangi bir sorunu olmadığı bildirildi.
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler

















