Beşiktaşımız'ın yeni transferi Mehmet Yozgatlı sağ kanatta takıma faydalı olacağını söyledi. Ayrılmasında bir çok nedenin olduğunu söyleyen Mehmet Yozgatlı, "Beşiktaş büyük bir camia. Buraya şampiyonluk yaşamaya geliyorum. Geride kalanlara, F.Bahçe'ye kırgın değilim. Ayrılmamın birçok nedeni var. Ama orada aradığım coşkuyu bulamadım. Yeterli şans ve desteği göremedim. Bir oyuncu kendini güvende hissetmezse, yeteneklerinin hepsini sergileyemez. Ben Beşiktaş'ta performansımı ikiye katlayacağıma inanıyorum. Yeni bir sayfa açıyorum, yeni bir başlangıç yapıyorum. İnşallah bunu sağda güzel oynayarak ve skor olarak yeni başarılarla dolduracağım" diye konuştu.